Dīzeļdegvielas daļiņu filtra tīrītājs
Ievads
STP® dīzeļdegvielas daļiņu filtra tīrītājs ir īpaši izstrādāts, lai attīrītu dīzeļdegvielas daļiņu filtrus no sodrēju daļiņām. Viena attīrīšanas reize palīdz iztīrīt filtrus no aizsērējuma, noņemot uzkrājušos un nesadegušos sodrējus, lai atjaunotu dīzeļdegvielas daļiņu filtru (DPF).
STP® DPF tīrītāja izmantošana – iedarbība un ieguvumi
Ieguvumi
Norādes
Ik pēc 3000 km ielejiet visu pudeles saturu pilnā degvielas tvertnē (paredzēts 50-60 litriem degvielas). Var droši izmantot reizē ar citām STP® piedevām. Piemērots: dīzeļdzinējiem ar rūpnīcā iebūvētu vai modernāku dīzeļdegvielas daļiņu filtru. Nav ieteicams izmantot lieljaudas kravas automobiļiem ar pastāvīgi atjaunojošiem filtriem.
Dīzeļdegvielas iesmidzes tīrītājs
Ievads
STP® dīzeļdegvielas iesmidzes tīrītājs ir īpaši izstrādāts, lai attīrītu dīzeļdegvielas iesmidzināšanas sistēmas no jaudu samazinošām nogulsnēm. Viena attīrīšanas reize palīdz atbrīvot iesmidzinātājus no aizsērējumiem, tādējādi atjaunojot precīzu degvielas iesmidzināšanu un atgūstot zaudēto jaudu, ātri izšķīdinot nogulsnes, lai uzlabotu dzinēja darbību. Vairumā gadījumu atšķirība būs manāma jau pirmo 100 kilometru laikā.
STP® dīzeļdegvielas iesmidzes tīrītāja izmantošana – iedarbība un ieguvumi
Ieguvumi
Kā darbojas STP® dīzeļdegvielas iesmidzes tīrītājs
Oglekļa nogulsnes, kas rodas ikvienā dzinējā notiekošajos sadegšanas procesos, var uzkrāties ātri pat jaunai automašīnai, kuras nobraukums ir vien 1600 km, sevišķi, ja tiek veikti īsi pārbraucieni ar biežām apstāšanās reizēm. Laikā, kad dzinējs ir izslēgts, nelieli nogulšņu daudzumi atdziest un izžūst. Kad dzinējs atkal tiek iedarbināts, neliels degvielas daudzums no tā, kas tiek iesmidzināts sadegšanas kamerā, pielīp atdzisušajām nogulsnēm vai arī šīs nogulsnes to absorbē, tādēļ rodas iedarbināšanas problēmas. Kad dzinējs iesilst, nogulsnēs esošā degviela iztvaiko, un dzinēja darbība atkal kļūst normāla.
Dīzeļdegvielas iesmidzinātāji paredzēti precīzi nomērītas dīzeļdegvielas migliņas iesmidzināšanai sadegšanas kamerā, un, ņemot vērā, ka iesmidzinātā daudzuma diametrs ir vien aptuveni cilvēka mata apkārtmērā, pietiek ar pavisam nelielu netīrumu vai gružu daudzumu, lai rastos nopietnas aizsērēšanas problēmas. Netīrs iesmidzinātājs smalku un viendabīgu izsmidzinājumu pārvērš raupjā, saraustītā strūklā. Vienā dīzeļdegvielas iesmidzinātājā pietiek tikai ar plūsmas ierobežojumu par 10%, lai rastos ar iedarbināšanu, nevienmērīgu tukšgaitu, sliktu sadegšanu, aizkavējumu vai jaudas zudumu paātrinājuma laikā, aizturi, augstākiem degvielas patēriņa rādītājiem un paaugstinātu izmešu daudzumu saistītas problēmas.
STP® dīzeļdegvielas iesmidzes tīrītājā izmantotā formula uzbrūk un aizvāc jaudu samazinošās iesmidzinātāja nogulsnes, lai uzlabotu dzinēja darbību. Vispirms šis līdzeklis no iesmidzinātāju virsmām notīra visas nogulsnes, uzlabojot un atjaunojot izsmidzināšanas viendabīgumu. Pēc tam STP® dīzeļdegvielas iesmidzes tīrītāja sastāvā esošais izkliedētājs visas noņemtās nogulsnes caur sadegšanas kameru izvada pa izplūdes sistēmu.
Norādes
Viena pudele paredzēta 50-60 litriem dīzeļdegvielas, un pudeles saturs jāielej pilnībā piepildītā degvielas tvertnē. Lai iegūtu vislabākos rezultātus, izmantojiet šo līdzekli ik pēc 4800 km.
Dīzeļdegvielas piedeva
Ievads
STP® dīzeļdegvielas piedeva ir īpaši izstrādāta, lai attīrītu dīzeļdegvielas sistēmas no lakas, oglekļa nogulsnēm un ūdens, kas citādi var būt iemesls sliktai darbībai, korozijai un degvielas zudumiem. Šis tīrīšanas līdzekļa, izkliedētāja un stabilizatora maisījums augstā koncentrācijā nodrošinās dīzeļdzinēju efektīvu darbību un samazinās ekspluatācijas izmaksas. STP® dīzeļdegvielas piedevas sastāvā esošais cetānskaitļa paaugstinātājs arī atvieglos auksta dzinēja iedarbināšanu.
STP® dīzeļdegvielas piedevas izmantošana – iedarbība un ieguvumi
Ieguvumi
STP® dīzeļdegvielas piedeva uztur degvielas sistēmu tīru
Degvielas sistēmai paliekot netīrākai, dīzeļdzinēji rada izplūdes dūmus. Tas var notikt visai ātri, tajā skaitā jaunām automašīnām, kuru nobraukums ir mazāks pat par 1600 km, jo nogulsnes uzkrājas ātri, sevišķi, ja tiek veikti īsi pārbraucieni ar biežām apstāšanās reizēm.
Dīzeļdegvielas iesmidzinātāji paredzēti precīzi nomērītas dīzeļdegvielas migliņas iesmidzināšanai sadegšanas kamerā, bet netīrs iesmidzinātājs šo viendabīgumu pārveidos raupjā, saraustītā strūklā un var pat pārtraukt degvielas padevi dzinējam.
Sadegšanas nogulsnes, piemēram, gumija, laka un ūdens var arī nosprostot degvielas filtru vai izraisīt koroziju. Tā rezultātā dzinēju ir grūti iedarbināt, tā tukšgaita ir saraustīta, degvielas sadegšana notiek slikti, paātrinājuma laikā manāms aizkavējums un jaudas zudums, aizture, augstāks degvielas patēriņš un paaugstināts izmešu daudzums.
STP® dīzeļdegvielas piedeva novērš jaudu mazinošu nogulšņu uzkrāšanos iesmidzinātājos un uztur tos tīrus, ļaujot iesmidzinātājam nodrošināt precīzu un viendabīgu degvielas iesmidzināšanu un ievērojami samazināt izplūdes dūmus, kaitīgās emisijas un degvielas patēriņu.
Norādes STP® dīzeļdegvielas piedevas izmantošanai
Vienas 200 ml STP® dīzeļdegvielas piedevas pudeles saturs attīrīs 40-50 litrus dīzeļdegvielas, un tas jāielej tieši pilnībā piepildītā tvertnē. Lai iegūtu vislabākos rezultātus, izmantojiet šo līdzekli ik pēc 2000 km.
Dīzeļdegvielas ziemas attīrītājs
Ievads
STP® dīzeļdegvielas ziemas attīrītājs ar antigēlu novērš degvielas padeves caurulīšu aizsalšanu ziemas aukstākajos mēnešos, kā arī aptur koroziju un nogulšņu veidošanos. Izmantojiet to regulāri, lai uzturētu optimālu dzinēja darbību, sevišķi ziemā.
STP® dīzeļdegvielas ziemas attīrītāja izmantošana – iedarbība un ieguvumi
Produkts
STP® dīzeļdegvielas ziemas attīrītāja sastāvā ir antigēls un cetānskaitļa paaugstinātājs. Antigēls novērš vaska kristālu veidošanos, kas parasti ir cēlonis filtra aizsērēšanai un degvielas plūsmas bloķēšanai, savukārt cetānskaitļa paaugstinātājs atvieglo auksta dzinēja iedarbināšanu ekstremālos apstākļos.
Ieguvumi
Norādes
Ielejiet visu STP® dīzeļdegvielas ziemas attīrītāja pudeles saturu degvielas tvertnē – tas attīra līdz pat 60 litriem degvielas. Izmantojiet šo līdzekli ik pēc 2000 km. Lai ziemas laikā iegūtu vislabākos rezultātus, izmantojiet šo līdzekli ik reizi, kad piepildāt degvielas tvertni.
Izmantošana
STP® dīzeļdegvielas ziemas attīrītājs piemērots izmantošanai visos dīzeļdzinējos, tajā skaitā ‘common rail’, netiešās iesmidzināšanas un tiešās iesmidzināšanas dzinējos, kas darbojas ar parasto vai biodīzeļdegvielu. Var lietot kopā ar citām STP® piedevām.
Benzīna piedeva
Ievads
STP® benzīna piedeva ir īpaši izstrādāta, lai uzlabotu dzinēja darbību un samazinātu degvielas patēriņu, pārmērīgu izmešu daudzumu un koroziju, attīrot degvielas padeves sistēmu no uzkrātajiem kaitīgajiem netīrumiem, gumijas, lakas un nogulsnēm.
STP® benzīna piedevas izmantošana – iedarbība un ieguvumi
Ieguvumi
Norādes STP® benzīna piedevas izmantošanai
Vienas pudeles saturu jāpievieno 50-60 litriem benzīna, to pielejot piepildītā tvertnē. Lai iegūtu vislabākos rezultātus, izmantojiet STP® benzīna piedevu ik pēc 1600 km.
Kā darbojas STP® benzīna piedeva
Viens no netīru degvielas sistēmu cēloņiem ir oglekļa nogulšņu uzkrāšanās dzinējā notiekošā parastā sadegšanas procesa rezultātā. Temperatūra kļūst ārkārtīgi augsta un dažas no degvielas komponentēm dzinējā var faktiski “izcept”. Šīs kaitīgās nogulsnes var piesārņot karburatoru, degvielas padeves caurules un ieplūdes vārstu atveres, ierobežojot benzīna/ gaisa plūsmu uz dzinēju — tas sāk raustīties un slāpt, to ir grūti iedarbināt un tam ir vājš paātrinājums. Dzinēja darbība un sadegšanas process pasliktinās, degvielas patēriņš un izmešu daudzums palielinās.
STP® benzīna piedevas aktīvā formula paplašina mūsdienu benzīnam jau pievienoto piedevu klāstu, novēršot piesārņotāju un nevēlamu nogulšņu veidošanos degvielas padeves sistēmā un cilindru galvā. Tā rezultātā tiek nodrošināta efektīva un pilnīga sadegšana, kā arī tiek efektīvi samazināts nevēlamo izplūdes gāzu daudzums, uzlabojot dzinēja darbību.
Benzīna dzinēju inžektoru tīrītājs
Ieguvumi
Benzīna dzinēju ziemas piedeva (ūdens absorbents)
Ieguvumi
Dīzeļa dzinēju pretdūmošanas piedeva
Ieguvumi
Jaudas uzlabotājs (oktānskaitļa paaugstinātājs)
Ieguvumi
Radiatora hermētiķis
Apraksts
STP® radiatora hermētiķis ātri un efektīvi novērš sūces, izveidojot pastāvīgu blīvējumu. Tas satur korozijas inhibitorus, lai palīdzētu novērst rūsas un nogulšņu veidošanos.
STP® radiatora hermētiķa izmantošana – iedarbība un ieguvumi
Ieguvumi
Kā darbojas STP® radiatora hermētiķis
Radiatora hermētiķa formulas sastāvā ir ingvera un valriekstu čaulu daļiņas, ūdens un patentēta piedeva.
Vietās, kur ir caurumi, daļiņas uzkrājas, lai tādējādi apturētu plūsmu.
Pēc tam sveķi, nonākot saskarē ar āra gaisu, sacietē un no daļiņām izveido blīvējumu.
Norādes
1. Darbiniet dzinēju, līdz dzesēšanas šķidrums sasilst (tas nedrīkst būt karsts).
2. Labi sakratiet pudeli & ielejiet visu STP® radiatora hermētiķi radiatorā.
3. Darbiniet dzinēju aptuveni 10 minūtes vai nobrauciet nelielu attālumu, ļaujot blīvējumam sacietēt.
Atverot radiatora/dzesēšanas sistēmu, esiet uzmanīgs — var izplūst karsts dzesēšanas šķidrums vai tvaiks.
Ar vienas pudeles saturu ir pietiekami dzesēšanas sistēmām ar tilpumu līdz 14 litriem. Lai iegūtu vislabākos rezultātus, īpaši vecākiem transporta līdzekļiem, iztīriet sistēmu ar STP® radiatora skalotāju, lai pirms STP® radiatora hermētiķa pievienošanas noņemtu rūsu, kaļķi un nogulsnes.
Benzīna dzinēju pretdūmošanas piedeva
Ievads
STP® pretdūmošanas piedeva, kas ražota uz minerāleļļas bāzes, nodrošina eļļas papildu amortizāciju un paaugstina motoreļļas viskozitāti augstās temperatūrās, samazinot eļļas patēriņu, sadegšanu, noplūdi un dūmošanu.
STP® pretdūmošanas piedevas izmantošana – iedarbība un ieguvumi
Ieguvumi
Norādes
STP® pretdūmošanas piedeva motoreļļai jāpievieno, mainot eļļu vai starp eļļas maiņām. Vienas 450 ml pudeles saturu pievienot 4 vai 5 litriem eļļas (proporcija - 10%). Neizmantot pārāk lielu daudzumu.
Eļļas piedeva benzīna dzinējiem
Ievads
STP® eļļas piedeva benzīna dzinējiem uzlabo motoreļļu ar papildu piedevām, nodrošinot paaugstinātu viskozitātes uzlabotāja, kā arī pretnodiluma, pretberzes un pretoksidācijas līdzekļu līmeni. STP® eļļas attīrītājs benzīna dzinējiem ir piedeva uz minerāleļļas bāzes, kas nodrošina papildu aizsardzību pret dzinēja uzkaršanu un ļauj eļļai ilgāku laiku saglabāt svarīgākās īpašības, lai dzinējs varētu veiksmīgi darboties līdz nākamajai eļļas maiņai.
Ieguvumi no STP® eļļas piedevas benzīna dzinējiem izmantošanas
Kā darbojas STP® eļļas piedeva benzīna dzinējiem
Visas motoreļļas satur piedevas, lai varētu cīnīties pret berzi un samazinātu dzinēja nodilumu, taču, lai kādas kvalitātes eļļu izmantotu, normālos braukšanas apstākļos radītais karstums un augstais spiediens šo aizsardzību novājina un aptur. Svaiga motoreļļa un motoreļļas piedevas var sākt zaudēt aizsardzības īpašības jau pēc 80 km, tādēļ starp eļļas maiņām var neizdoties nodrošināt nepieciešamo aizsardzību. Tas var izraisīt nogulšņu veidošanos, eļļas oksidēšanos un skābes veidošanos, kas rada pastiprinātu nodilumu un sliktu dzinēja darbību.
Ņujorkas taksometru tests
STP® eļļas piedevas benzīna dzinējiem efektivitāte un ieguvumi vairākkārt pierādīti plašos laboratorijas un reālās dzīves testos. Starp šiem testiem minams arī STP® eļļas piedevas benzīna dzinējiem izmantošanas ieguvumu novērtējums intensīvā kustības un apstāšanās režīmā, ar ko ikdienā sastopas Ņujorkas taksometri. Šādos braukšanas apstākļos tika pārbaudīta dzinēja nodiluma palielinājuma iespējamība tam veicot eļļošanas darbības “robežslāņa līmenī”, kad, pateicoties plānākai eļļošanas kārtai starp kustīgām metāla virsmām, pastāv lielāka metālu saskaršanās iespēja. Tika pierādīts, ka STP® eļļas piedevas benzīna dzinējiem izmantošana šādos apstākļos samazina gredzenu nodilumu un būtiski samazina izciļņu un hidraulisko bīdītāju nodilumu. Testos tika pierādīts, ka eļļa ar STP® samazināja bīdītāju nodilumu vidēji par 50%.
Stūres pastiprinātāja šķidrums
Ievads
STP® stūres pastiprinātāja šķidrums izstrādāts, lai aizsargātu stūres pastiprinātāja sistēmu no nodiluma, kā arī palīdzētu novērst sūkņa salūšanu.
Stūres pastiprinātāja šķidrums ir hidraulisks šķidrums, kas ar sūkņa palīdzību atvieglo transportlīdzekļa stūrēšanu. Stūres pastiprinātāja šķidruma sūknis pa caurulēm pārvieto zem spiediena esošo šķidrumu, lai atvieglotu stūres sistēmas darbību. Stūres pastiprinātāja šķidrums darbojas arī kā stūres pastiprinātāja sūkņa un citu stūres pastiprinātāja sistēmas komponenšu eļļošanas šķidrums.
STP® stūres pastiprinātāja šķidruma izmantošana – iedarbība un ieguvumi
Ieguvumi
Kā darbojas STP® stūres pastiprinātāja šķidrums
STP® stūres pastiprinātāja šķidrums aizsargā stūres pastiprinātāja sistēmu pret nodilumu un sūkņa salūšanu. Tā formula ietver pretnodiluma/ pretoksidantu piedevu, lai palīdzētu aizsargāt stūres pastiprinātāja sistēmu pret berzes radīto nodilumu.
Šī piedeva arī palīdz aizsargāt pašu šķidrumu no oksidēšanās. Oksidēšanās var nelabvēlīgi ietekmēt smērvielas viskozitāti, kā rezultātā var veidoties nosēdumi un citas nogulsnes.
Šīs nogulsnes var piesārņot mazās sprauslas, kā rezultātā var potenciāli sabojāties sūknis. STP® stūres pastiprinātāja šķidrums satur arī korozijas inhibitoru, kas novērš metāla daļu koroziju.
Turklāt STP® stūres pastiprinātāja šķidrums satur putu inhibitoru, kas novērš gaisa iekļūšanu šķidrumā, kā rezultātā var nodilt kustīgās detaļas, pasliktināties sūkņa darbība, un tas galu galā var novest pie sūkņa salūšanas.
Norādes
1. Kad dzinējs izslēgts, noslaukiet netīrumus ap stūres pastiprinātāja šķidruma tvertnes vāciņu un noņemiet to.
2. Pielejiet STP® stūres pastiprinātāja šķidrumu līdz norādītajam līmenim.
3. Neielejiet pārāk daudz šķidruma. Lai pudeli utilizētu, cieši uzskrūvējiet tai atpakaļ vāciņu un izmetiet atkritumos vai pie pārstrādājamajiem atkritumiem.
Ultra Diesel piedeva dīzelim
Ieguvumi
Norādes
Ieliet visu pudeli pilnā degvielas tvertnē (apstrādā 50-60L), ik pēc 6400km. Droši lietot kopā ar citām STP ® piedevām. Piemērots: visiem dīzeļa dzinējiem, ieskaitot DI un IDI, un katalītiskajiem konvektoriem.
Ultra Petrol piedeva benzīnam
Ieguvumi
Norādes
Ieliet visu pudeli pilnā degvielas tvertnē (apstrādā 50-60L), ik pēc 6400km. Droši lietot kopā ar citām STP ® piedevām. Piemērots: visiem klasiskajiem un modernajiem dzinējiem, ar vai bez katalītiskajiem konvektoriem.